Профілактика насильства

                                                                       

"Булінг серед підлітків"

Протягом тижня з 04.02.по 08.02 2019 року соціальний педагог Глушина Н.О. провела профілактичне заняття з учнями 5-8х класів на тему "Булінг серед підлітків". Під час заняття  діти ознайомилися з поняттям "булінг" його ознаками та відповідальністю за його скоєння. На прикладах тематичних відеороликів дітям показали наслідки, до яких може призвести цькування. А також було проведене анкетування "Булінг в шкільному середовищі".






















                                  Сім`я - простір без насильства 

    Однією з актуальних проблем сучасності є насильство в сім’ї. Воно не обмежується віковими, соціальними та державними кордонами, має глибоке історичне коріння. Найчастіше насильство в сім’ї застосовується до жінок та дітей, бо часто саме вони перебувають у беззахисному та підвладному становищі. Застосування насильства в сім ї щодо жінки негативно позначається на її фізичному й психологічному самопочутті,  знижує соціальну активність та економічну захищеність, сприяє закріпленню й відтворенню моделі насильницької поведінки всім її наступними поколіннями.
    Виховання дитини – це невтішна розвага, а завдання яке вимагає капіталовкладень – важких переживань, безсонних ночей і багато, багато думок.  Найважливішою психологічною характеристикою підліткового віку
є інтенсивне моральне формування особистості, формування моральної свідомості, оволодіння морально-етичними нормами поведінки.
    В підлітковому віці проходить не лише фізичне дозрівання, але й помітне дозрівання  особистост
ості, яке здійснюється під впливом навколишнього світу, в процесі навчання і виховання.
   Саме в цьому віці формуються моральні переконання, принципи та ідеали, система оціночних переконань, якими підліток керується в своїй поведінці.
   Якщо раніше діти робили все здебільшого за наказами старших , учителів або батьків , під впливом випадковості, то тепер для них основне значення мають власні принципи поведінки , власні погляди і переконання.
   Особистість дітей буде залежати від того, які основи моральної свідомості і переконань закладуться в підлітковому віці. 
Непомітно для нас, можуть закластися ті риси , які є небажаними.
неправильно орієнтуючись в багатьох моральних поняттях, помилково розуміючи окремі якості людини, прагнучи незалежності і самостійності, деякі підлітки розвивають у собі ті якості, які об’єктивно є негативними і вони починають домінувати над позитивними. Ось тут треба вміло доказати дитині, ясно аргументуючи хибність її переконань.
   Саме в сім’ї формується психіка та характер людини. Адже сім`я – це те місце з якого починається життя кожного із нас.
   Кожна дитина має право на проживання  з батьками або в сім’ї одного з них та на піклування батьків. Батько і мати мають рівні права та обов’язки щодо своїх дітей. Предметом основної турботи та основним обов’язком батьків є забезпечення інтересів своєї дитини.
   Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку особистості дитини. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право і зобов’язані виховувати дитину , піклуватися про її здоров`я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, створювати належні умови для розвитку її природних здібностей , поважати гідність дитини, готувати її до самостійного життя та праці.
В Законі Україні Про охорону дитинства закріплені відповідні права дітей, зокрема, сказано що дитина має право на захист від усіх форм насильства. Кожній дитині гарантується право на свободу, особисту недоторканість та захист гідності.

               





Немає коментарів:

Дописати коментар